.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری اعضای باند سارقان و جاعلین همه فن حریف در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و جاعلان انواع اسناد دولتی در آن شهرستان خبر داد.
دستگیری اعضای باند سارقان و جاعلین همه فن حریف در بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ این فرماندهی در یک اقدام مشترک پس از رصد‌های اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدن که اعضای این باند با اجاره یک منزل مسکونی در خط ساحلی فعالیت نموده که پس از شناسایی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در بازرسی از منزل متهمان همه اموال سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در ادامه بازرسی از مخفیگاه آنها، اموالی شامل انواع مهر‌های جعلی اعم از مهر بانک مرکزی و مهر مخصوص بانکی، برابر با اصل، مهر پلمپ و تعداد کثیری اوراق اسناد بانکی و ارز‌های تقلبی اعم از دلار و یورو به همراه یک عدد شمش تقلبی طلا کشف شد.

 

او افزود: در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد جاعلان برای افرادی که متقاضی معرفی نامه به بانک و اخذ تسهیلات بانکی بوده اند علاوه بر تشکیل مدارک و اوراق مورد نیاز، اقدام به سرقت از آن منزل هم می‌کردند و یا بواسطه اجاره موقت منزل اقدام به سرقت از منزل همسایه نیز می‌نمودند.

 

سرهنگ افضلی با بیان اینکه این افراد داری سوابق کیفری متعدد بودند، تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل اعتراف و تعداد ۲۵ بسته ۱۰۰ دلاری جعلی و تعداد ۳ بسته ۵۰۰ یوروی جعلی و ۷ عدد مهر و پرچسب‌های بانک مرکزی کشف شد، گفت: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با دستور مقام محترم قضایی روانه زندان شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.